به نوعی از قراردادهای تبلیغاتی که در آن به ازای بازدید کاربران از محتوای تبلیغاتی‌تان هزینه می‌کنید، قراردادهای CPM می‌گویند. CPM‌ مخفف Cost Per Mille یا «هزینه‌ به ازای هزار بازدید» است. هزینه‌ی این نوع از تبلیغات بسته به نوع شبکه‌ی اجتماعی، نوع کانال‌ها یا صفحاتی که در آنها تبلیغ می‌کنید و زمان اجرای کمپین می‌توانند متفاوت باشد. همچنین معیار شمارش بازدید در پلتفرم‌های مختلف فرق می‌کند. برای مثال معیار شمارش یک بنر در پیام‌رسانی چون سروش یا تلگرام تعداد seenهای آن بنر است، که تنها نشان‌دهنده‌ی افرادی است که آن بنر را (با دقت یا تنها با اسکرول کردن و رد شدن) دیده‌اند. اما اگر تبلیغ شما یک Video‌ در اینستاگرام باشد معیار viewهای آن است که نشان‌دهنده‌ی دفعاتی است که افراد بخش قابل توجهی از آن ویدئو را دیده‌اند. تبلیغاتی که به شکل کمپین‌های CPM اجرا می‌شوند، مناسب افرادی هستند که بیش از هرچیز نیازی به آگاهی‌بخشی دارند.
این آگاهی‌بخشی می‌تواند برای وجود یک کسب‌وکار، محصول یا خدمت جدید باشد یا برای معرفی یک کمپین یا اتفاق. مثلا اگر کمپینی مناسبتی برای تخفیف دارد، قرارداد CPM بهترین گزینه‌ است. استفاده‌ی دیگر از این نوع تبلیغات، برای برندسازی است. اگر می‌خواهید همه اسم‌تان را بشنوند، کجا بهتر از گوشی‌ها؟ باحجم گسترده و روزافزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی، یک تبلیغ گسترده با چند میلیون بازدید بهتر از هر روشی شما را معرفی می‌کند. برای آنکه یک کمپین تبلیغاتی بازدیدی مناسب داشته باشید، ابتدا باید رسانه را بشناسید. باید بدانید مشتریان بالقوه‌ی شما در کدام شبکه‌ی اجتماعی هستند، اعضای کدام کانال یا صفحه هستند. همچنین باید بدانید نوع محتوای شما مناسب عرضه در کدام شبکه‌ی اجتماعی است. مشاوران ما در شرکت ادونچر با سابقه‌ی اجرای بیش از ۲۰۰۰ کمپین تبلیغاتی آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره به شما برای اجرای تبلیغاتتان هستند.


توصیه های مشتریان

 

میلاد مهاجر

کلید طلایی

میلاد مهاجر
تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر خلاف تبلیغات محیطی، به دلیل ماهیت فضای انتشار خود نیازمند نواوری، خلاقیت، پویایی و شناسایی مخاطبین می باشد. ادونچر به عنوان اولین پلتفرم هوشمند تجمیع و تحلیل کلان داده های اجتماعی با ایجاد یک بستر مناسب جهت ثبت بازخوردهای ورودی و رفتارشناسی مخاطبین، این فرآیند را امکان پذیر ساخته است.
رامین ایمان زاده

اتاقک

رامین ایمان زاده
خلاقیت، پیگیر بودن، انعطاف و خوش‌برخوردی تیم ادونچر در کنار پلتفرم گزارش کاملشون، مواردیه که اونها رو از بقیه متمایز می‌‌‌کنه.
نفیسه قشونی

DM360

نفیسه قشونی
بیشتر از یک سال و نیم است که با تیم دوست داشتنی و حرفه‌ای ادونچر همکاری می‌کنیم. در این مدت، دقیق و منظم بودن این تیم برای ما بسیار ارزشمند بود و دلیل اصلی ادامه همکاری‌ها به شمار می‌رود. متمایزترین سیستم گزارش‌دهی آنلاین و دقیق را دارند که تجربه‌ی جدیدی را در اختیار مشتریان می‌گذارد. دردسترس بودن و پاسخگویی سریع از دیگر ویژگی‌های خوب این مجموعه‌ست. روابط دوستانه و صمیمی میان ما و ادونچر همکاری را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند و اعتماد دوجانبه در این میان، حس خوب امنیت و آسودگی را منتقل می‌کند.
شیدا لطف‌علیان

فریلنسر

شیدا لطف‌علیان
صحبت از تيم ادونچر كه به ميان می‌آد، اولين فاكتورهايی كه به ذهن می‌رسد دقت، سرعت و كيفيت است. در حقيقت چالشی كه هميشه در حوزه تبليغات ديجيتال خصوصا سوشال مديا با اون روبرو بوديم توسط تيم خلاق ادونچر برطرف و به نحوی تسهيل شده است. عوامل نظير انعطاف‌پذيری در نحوه اجرای كمپين، انتخاب دقيق انتشار دهندگان در بيش از ١٠ گروه متفاوت، گزارش‌های لحظه‌ای، منابع بسيار گسترده و تعهد كاری تيم ادونچر همواره باعث رضايت خاطر مشتری‌های داخلی و اينترنشنال بوده است.
امیرسینا زمانیان

PGT

امیرسینا زمانیان
همکاری ، استفاده از راهنمایی‌ها و پلتفرم ادونچر یکی از بهترین تجربیات ما در میان شرکت‌های تبلیغاتی ایرانی بود. درک بالای بازار و همچنین ارائه پیشنهادات و راهکارهای حرفه‌ای تیم ادونچر باعث به حداکثر رسیدن نتیجه‌ی برنامه‌های تبلیغاتی ما و افزایش رضایت مشتریان شد. استفاده از پتلفرم تبلیغاتی ادونچر را به همه پیشنهاد می‌کنم.
آرمان میرعبدالحق

تدبیر پاسارگاد شرق

آرمان میرعبدالحق
تجربه‌ی همکاری که مانع دیدن بازی‌های ایران توی جام جهانی بشه، احتمالا نباید خاطره خوشی به جا بذاره. ولی خوشبختانه سرعت عمل، در دسترس بودن و تعهد تیم ادونچر به یک تجربه کاری خوب تبدیلش کرد. امیدوارم موفق باشین.
سهام هندی‌نژاد

ویرا

سهام هندی‌نژاد
ادونچر یه سرویس حرفه‌ای ارائه می‌کنه و من از همکاری باهاشون خیلی راضی هستم. دوستان ادونچری سرعت عمل و دسترسی پذیری‌شون واقعا خیلی مطلوبه. علاوه بر این‌ها تیم حرفه‌ای ادونچر علاوه بر این‌که امکان تبلیغات رو برای ما فراهم کردن، با تعامل فنی خوب تونستند در زمینه بازدهی تبلیغات هم همکاری بسیار خوبی داشته باشند.
حورا وکیلی

فریلنسر

حورا وکیلی
در طول این سال‌ها کار تبلیغات آنلاین شرکت‌هایی که باهاشون کار کردم رو به ادونچر سپردم؛ دقت بالا در اجرا، دلسوزی و پاسخگوئی از ویژگی‌های بچه‌های ادونچر هستش و واقعا به فضای تلگرام و اینستاگرام تسلط کامل دارند.