Iconosqure، این پلتفرم کامل و جامع در زمینه مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک یکی از بهترین‌ها در نوع خود است.

در Iconosqure طیف وسیعی از امکانات در دسته‌بندی‌های مختلف برای استفاده کامل از اینستاگرام و فیسبوک توسعه داده شده است. در یک مثال برای شناخت بیشتر می‌توان Iconosqure را به لحاظ عملکرد در شبکه‌های اجتماعی همانند Google Analytics در وب‌سایت‌ها طبقه‌بندی کرد.

امکانات Iconosqure در چند دسته‌بندی قابل بهره‌برداری هستند که تعدادی از اصلی‌ها به شرح ذیل هستند:

  • Analytics
  • Comment Tracker
  • Media
  • Scheduler
  • Search

Analytics

قسمت آنالیتیکس یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های Iconosquare است. در این قسمت داده‌های بسیار زیادی از اکانت اینستاگرام در دسته‌بندی‌های مختلف با تعیین بازه زمانی قابل مشاهده است. این داده‌ها از تعداد کامنت‌ها، لایک‌ها، میانگین‌ آن‌ها برای هر پست و کل صفحه تا رصد لحظه‌ای هشتگ‌های مورد نظر و فعالیت‌های رقبا می‌تواند باشد.

در همین بخش نمودار‌های زیادی قابل مشاهده است. از نمودار‌های رشد و ریزش دنبال‌کنندگان تا تعداد Reach و Impressionها و Engagement پست‌ها، استوری‌ها و صفحه.

یکی از بخش‌های پرکاربرد این قسمت نمایش عادت‌های انتشار پست‌ها، بهترین زمان تعامل کاربران با پست‌ها و در نتیجه این دو پیشنهاد زمان انتشار پست است. در نهایت Iconosquare با تحلیل داده‌های مربوط به انتشار پست‌ها و تعامل کاربران، بهترین زمان انتشار پست را برای حداکثر تعامل پیشنهاد می‌دهد که این یکی از مفید‌ترین امکانات این قسمت است.

از دیگر امکانات، اضافه کردن اکانت رقبا به پلتفرم و مقایسه پارامترهای مهم با صفحه خود است. مثلاً در هر لحظه می‌توان تعداد دنبال‌کنندگان، رشد فالوورها، نرخ تعامل (Engagement Rate)، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها ورا با اکانت اینستاگرام خود مقایسه کرد.

در نهایت در این قسمت می‌توان هشتگ‌های مورد نظر برای بررسی لحظه‌ای آن‌ها را وارد و انواع مختلف نمودارها و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کرد. این بخش بخصوص برای کمپین‌های UGC بسیار اطلاعات بروز و مفیدی را در اختیار قرار می‌دهد.

Comment Tracker

در این قسمت امکان مدیریت کامنت‌ها برای هر پست به صورت مجزا و با پاسخ‌دهی مستقیم و حتی ترجمه به سایر زبان‌ها وجود دارد. با توجه به اهمیت تعامل با مخاطبان استفاده از قابلیت‌های این بخش باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی و مدیریت بهتر کامنت‌ها می‌شود.

Media

در قسمت رسانه می‌توان با تعریف صفحات مختلف از آن‌ها Feed ساخت. در فید فقط محتواهای صفحات تعریف شده، نمایش داده می‌شود. از این قابلیت می‌توان برای رصد محتواهای منتشر شده رقبا و سایر شرکت‌ها استفاده کرد.

بخش دیگر این قسمت، دسته‌بندی محتواهای منتشر شده در صفحه بر اساس هشتگ‌ها و تجزیه و تحلیل آماری آن دسته است. به طور مثال اگر در برنامه انتشار، پست‌های مناسبتی با #مناسبت داشته باشیم، همه این پست‌ها در دسته‌بندی نمایش داده می‌شود و اطلاعات آماری آن پست‌ها شامل تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها وقابل مشاهده است.

Scheduler

از قسمت‌های سودمند Iconosquare، زمان‌بندی انتشار پست‌ها است. در این قسمت می‌توان پست‌های مدنظر جهت انتشار در آینده را زودتر در پلتفرم به همراه کپشن‌ مدنظر وارد کرد. پلتفرم در روز و ساعت مورد نظر پست را در صفحه منتشر می‌کند. در این قسمت همچنین بر اساس اطلاعات بدست آمده از تعامل کاربران، بهترین زمان انتشار پست پیشنهاد می‌شود.

Search

و در نهایت قسمت Search. از این قسمت در دو بخش مجزا می‌توان استفاده کرد. یکی امکان جستجوی اینفلوئنسرها است و دیگری جستجوی محتواهای منتشر شده در اینستاگرام است. در جستجوی اینفلوئنسر می‌توان لیست آن‌ها را بر اساس پارامترهای مختلف خروجی گرفت و به اطلاعات عمومی هر کدام دسترسی پیدا کرد. در قسمت جستجوی محتوا می‌توان به انواع محتواهای منتشر شده بر اساس نوع، زمان‌ انتشار، تعداد لایک و کامنت ودسترسی داشت.

با استفاده از Iconosquare می‌توان مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام را به بهترین شکل ممکن انجام داد. پیشنهاد می‌شود در کنار Iconosquare برای ترویج و انتشار محتوا در اینستاگرام در یک پکیج کامل، از امکانات پلتفرم ادونچر استفاده شود.

جهت مشاهده پلتفرم ادونچر یا سفارش کمپین‌های اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

☎️ 02188394239

? t.me/adventure_ads